Hüseyin Sümer, Hakan Tapan, Kübra Markoc
Eylül Gezisi - September Reise (tr)

Tarih 30 Ağustos 2014. Kardeşimin iki yıllık askeri eğitimi tamamlandı ve ilk ataması İstanbul Silivri İl jandarma’ya yapıldı. Kendisi aslında pek sevinmedi, Çünkü o, daha çok güney doğu yahut doğu istiyordu. Lakin kısmet batıyaymış.
Şuanda bu satırları kaleme alırken takvimler 17. Eylül Çarşamba 2014’ü, saatler de 15.28’i göstermekte. 30 Ağustos bilindiği gibi Türkiye Cumhuriyetimizin zafer bayramıdır. Bizde bu zafer bayramında Erzurum Atatürk Havalimanından İstanbul Atatürk Havalimanına, Türk Hava Yollarıyla uçtuk. Uçuşumuz yaklaşık 1 saat 45 dakika kadar sürdü. İstanbul hava limanından halamın oğlu Hüseyin bizi karşıladı. O da Edirne de ki kısa dönem, yani altı aylık zorunlu askerlik görevini tamamladıktan sonra Çorlu’da bir fabrikada Mühendis olarak göreve başladı. Çorlu’da abisi Ersin ve ailesi ile birlikte kalmakta. Uçaktan indikten sonra Metro ile Sarıyer semtindeki otogara geçtik. Kardeşim Hakan’ın ağır ve sıkıcı eşyalarını otogarda ki emanet bölümüne teslim ettikten sonra bizlerde Emin önünde meşhur emin önü balığını tatmak ve tarihi yarım adada gezi yapmak amacıyla Emin önüne geçtik.  Uzun ve zahmetli otobüs yolculuğundan sonra nihayet Emin önüne vardık.
İstanbul’un lanet olası trafiğini çekmeye daha ilk günden başladık. O kadar Metro, Metrobüs, Otobüs, Minibüs ... Devamını Okuyun »
Eklenti: Görsel 1
Kategori: Türkiye Anıları | Okunma: 1422 | Ekleyen: jungnet | Tarih: 09.09.2014 | Yorum (0)